sobota, 20 kwietnia 2013

Rozdział X

A za drzwiami (już o 7:30 rano) stała... Moja kochana Olka!!!
- Ty niedobry człowieku! Ciesz się, że dzisiaj o 7 musiałam Sebastiana odebrać, bo gdyby nie to już byś nie żyła.- powiedziałam zła.
- Też Cię kocham.- i "wpakowała" się do domu.- Masz coś do jedzenia?
- Wiesz gdzie jest kuchnia.- powiedziałam i usiadłam na kanapie z laptopem na kolanach. Sprawdziłam facebooka, twittera i jakieś portale plotkarskie. Jak zwykle, nic ciekawego. Chociaż, jedna "plotka" przykuła moją uwagę. "Kim jest ta tajemnicza dziewczyna?", a pod tytułem znajdowało się zdjęcie moje i Krzyśka.
- O ja cię pierdzielę!
- Co się stało?!- Ola wyleciała z kuchni z nożem i kromką chleba w ręku.
- Czytaj.- wskazałam na ekran laptopa.
Po chwili usłyszałam następne "O ja pierdzielę!"
- Co za idioci. Kiedy oni mogli zrobić o zdjęcie?
- Nie wiem.- skłamałam. Wiem przecież, że zrobili je kiedy Krzysiek przyjechał po mnie do Wałbrzycha.
- Dobra, nie przejmujmy się tym teraz. Sebastian śpi?- niestety nie było mi dane odpowiedzieć na to pytanie, bo na dół zeszła... Zgadnijcie kto :)
- Cześć ciociu!
- Hej mała! Czemu nie śpisz?
- Nie chce mi się! Ciocia Aga nie spała dzisiaj od trzeciej!- zabije to dziecko. Skąd ona to wie?!?
- Co?!?! Dlaczego nie spałaś od trzeciej, Aga.
-...
- Agnieszka, odpowiedz,
- Nie mogłam spać i tyle.
- Jesteś meeeega śpiochem. Nie uwierzę Ci.
- ON mi się śnił. Ten dzień, kiedy... No wiesz.
Ola wiedziała o co chodzi. Nie odezwała się, tylko mnie przytuliła. Tego teraz potrzebowałam, CISZY.
- Zajmiesz się tym diabełkiem?- zapytałam.- Pójdę się przespać.
- Leć, leć. A! Jeszcze jedno pytanko. Co ty robiłaś od tej trzeciej?
- Oglądałam mecz Resovii.
Usłyszałam jeszcze tylko "To oni o takiej porze powtórki meczy puszczają?". Poszłam do sypialni, wzięłam Ipoda, i walnęłam się na łóżko. Muzyka zawsze pomagała mi zasnąć, może i tym razem tak będzie. Na pierwszy ogień: will.i.am ft. Justin Bieber "#thatPower"(http://www.youtube.com/watch?v=DGIgXP9SvB8). Nie udało się. Jestem jeszcze w świecie żywych. Druga (tz. zamulacz) One Direction "Irresistible"(http://www.youtube.com/watch?v=HqWlUiYwhwg). W połowie tej piosenki odpłynęłam.

Co tam u Krzyśka i Iwony? Może lepiej nie wiedzieć. Zobaczymy co u Miśka i Zbyszka? Też mi się nie chce. To może sprawdzimy ogólnie, CO U SIATKARZY?
- Michał!- trzy pary oczu na mnie popatrzyły.- Dziku.- sprostowałem.
- Hmmmm?
- Czy ty lubisz moją siostrę?- pytania "prosto z mostu" zawsze spoko ;)
- Co?!?!
- No wiesz. Znacie się już trochę czasu i pomyślałem, że...
- Nie kończ. Lubię ją, a nawet kocham, ale jak siostrę.
- Aha.- Hihihihi. Ja już wiem co znaczy "kocham, ale jak siostrę"
Zapomniałem powiedzieć, że zadałem to pytanie w szatni, przed treningiem. A więc (wiem, że zdania nie zaczyna się od "a więc") właśnie teraz idziemy na trening. Jak ja je uwielbiam. WRACAMY ZA CZTERY GODZINY! BYE, BYE!!!

Wracamy do słodziutkiej Dominiki, chorego Sebastiana, śpiącej Agi i narwanej Oli
- Dominika, daj to ciszej, bo ciocia się obudzi!
- Nie.
- Dominiko Ignaczak, ja ciocia Aleksandra, obiecuję Ci, że jeśli nie dasz ciszej tego pudła, to będziesz miała zakaz oglądania go przez tydzień!!!
- Dobra. Masz. Pasuje?
- Pasje.
- Co się dzieje?- Agnieszka i Sebastian się obudzili.
- Sebuś, chcesz coś do jedzenia?- Matko Bosko! Już sobie wyobrażam co oni będą mieli z tą Olką codziennie.
- Tak, ciociu. Jeśli możesz, zrób mi tosty z nutellą.
- Już się robi. Siadaj na kanapie, przykryj się kocem. Dominika, oddaj mu pilota! A ty.- tu wskazała palcem na mnie.- Masz iść dalej spać.
- Starczy mi spania.
- 20 minut jest wystarczające? Do łóżka, marsz!!!
Tak więc musiałam wrócić do pokoju i znowu położyć się spać. W sumie, może to lepiej. Przynajmniej mam chwilę spokoju i nie muszę użerać się z dzieciakami.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę! Już wiecie kto stał za drzwiami :)
Jeśli chcecie, możecie posłuchać piosenek, których słuchała Aga.
Dzisiaj się nie rozpisuję :)
Pozdrawiam ;*

15 komentarzy:

  1. Narobiłaś dramaturgii ostatnio, a to tylko Olka :D
    Aga nie lubi zbytnio dzieci? Czy mi się wydaje?;> haha
    Za to Olka jak przykładna ciocia! :D
    Aaa i Krzysiek swatać chce?;> :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga lubi dzieci, ale jak to czasami bywa ma ich dość :) Ola to jest ciocia na 102 ;>

      "Poszukuję partnera dla swojej siostry. Musi być wysoki, przystojny i musi być moim kolegą, żebym miał na nią oko" Wywieszamy takie ogłoszenie na drzewie w Spale :D
      Buziaki ;***

      Usuń
  2. Ja tu już nastawiałam się na niewiadomo kogo, a to tylko Ola:D Mimo wszystko bardzo fajny rozdział! :) Czyżby Dziku coś ten tego do Agi? No to nie pozostaje mi nic innego jak czekanie na następny rozdzialik:) Jak zdrowie? Lepiej już? Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola umie zaskakiwać :D
      Dziku to tylko kolega... Na razie możemy tak sobie wmawiać ;>
      Lepiej, już lepiej :) Musiałam wyzdrowieć, przynajmniej częściowo, bo kto by dzisiaj krzyczał na meczu po zdobyciu każdego punktu przez pasiaki :D Hahah, a moi rodzice są za ZAKSĄ :P
      Pozdrawiam ;*
      P.S.
      Czekam na rozdział u Ciebie, bo nie mam co czytać (oprócz lektury, której za chiny ludu nie chce mi się czytać) ;)

      Usuń
    2. No to będziesz musiała chyba jeszcze trochę poczekać ;) A jaką lekturę masz teraz?

      Usuń
    3. "Godzina pąsowej róży" Wszyscy mówią, że fajna książka, ale ja jak to ja (xD) wolę czytać swoje :) Nie trawię lektur (tak jak Kurka w twoim opowiadaniu) A jak sprawdzian z rozszerzonej historii? Pisałaś już, czy jeszcze nie?

      Usuń
    4. Nie wiem czy fajne, bo nie czytałam :P Za moich czasów to się czytało " W pustyni i w puszczy" i takie tam xD Sprawdzian przełożony na jutro, także trzymaj kciuki :) A Kuraś jeszcze trochę namiesza i możliwe, że zostanie na dłużej ;)

      Usuń
    5. Moja pani może sama wybrać lektury dla klas 4-6 :P
      Będę trzymać i to bardzo mocno :) Masz mi go zdać śpiewająco ;>
      Nie jestem zadowolona z tego, że Kuraś namiesza, ale jaki ja mam na to wpływ? No żaden :P

      Usuń
    6. A kogo byś wolała zamiast Kurasia?
      Sprawdzian napisałam, nie był najgorszy, teraz czekam aż mój profesore sprawdzi :D

      Usuń
    7. Nie Kurasia xD No np. Kubiego albo... albo... albo... No mniejsza z tym :P
      Trzymałam za Ciebie kciuki, więc na pewno zdasz :)

      Usuń
    8. Hihi :D Dzięki, nie było tak źle :)
      Przy okazji zapraszam do mnie na nowyn rozdział :D ( Tylko nie bij za tego Kurka... ;P)
      http://szczescierodzinamiloscwygrana.blogspot.com/

      Usuń
    9. Nie będę biła ze względu na to, że jesteś chora :P
      Co Ci??? Zdrowiej szybciutko ♥ :*

      Usuń
    10. Takie tam zapalenie oskrzeli ;/ Ale żyję. Dziękuję bardzo ;*

      Usuń
    11. Też miałam :/ A 3 tygodnie później tylko takie tam małe zapalenie płuc :( Spałam 22 godziny na dobę ;/

      Usuń
    12. Oj :( Ale ja też tak mam jak jestem chora, tylko bym spała.

      Usuń